torsdag 12 juni 2008

74. Drömmar


Det är långt mellan drömmarna jag har när det gäller min ängla dotter. Men de drömmar jag haft nu senast i natt är fyllda av sorg och jag försöker ständigt rädda henne kvar här hos oss, jag håller hennes arm så fast jag kan men ändå glider hon bort från mig, jag försöker med konstgjord andning men inget hjälper jag förlorar henne alltid. I dessa mardrömmar så sker allt detta i olika senarier, situationerna är olika men handlar hela tiden om att hålla henne vid liv hålla henne kvar här. Slutar alltid med att jag vaknar upp ångestfull och hysteriskt gråtande.


Jag vill ha bra drömmar där jag kan se henne som frisk och levande inte dessa mardrömmar. Vi hade ju en sån fin relation och det finns så många vackra minnen, varför dessa mardrömmar.


Dagen blir förfärlig, gråter och det känns som livet rinner bort och all ork. Men jag kämpar på vill ju inte bara sitta och inget göra. Så nu planerar jag att ta itu med att gå igenom en hel del papper och kläder mm. som behöver rensas bort. Är ju som en ekorre samlar på mig sparar utifall att, phuu för det mesta behövs de inte sparas. Ändå rensar och kastar jag varje vår el höst sånt jag inte behöver, otroligt det växer av sig själv i garderober. Eller...

Ny dag nya kraft tag att önska sig.

Saknar dig min ängel.

Skall ta itu med en del av dina kläder i villan sedan, fått tillstånd av din dotter. Blir ett hårt jobb med många tårar. En del kommer jag att spara här hos mig, bara måste det. Trots allt har du burit dem. Att det skall vara så svårt att bara tänka på det. Tårarna tar aldrig slut kommer ständigt nya. Försöker väl igen då att ta mig samman.

Inga kommentarer: