lördag 12 april 2008

45. Ett ljus i tillvaron

Yngsta barnbarnet
skrivet den 12 april 2008
Jag har ju lyckan av att fått bli farmor i januari i år, min son har blivit far till en liten tös, han och min svärdotters första barn. Så underbart. Självklart måste jag skryta om denna lilla nya babytös. Hon är underbar och så enormt vacker och duktig. Nu skall jag ta med min gamla mamma och åkta dit och visa upp henne och ta kort på fyra generationer. Tösen liknar sin far men har sin mors mörka färger.Vackra föräldrar har hon, så det så.

Hjärtegull. Så glad i henne. Tack min son och sonhustru för den gåvan.

Så har jag också mina stora barnbarn, 3 stycken som jag är mormor till, alla min stolthet.
Vackra, begåvade alla.
Tack mina barn för de gåvorna. Jag älskar er alla av hela mitt hjärta.

Det är 20 år sedan jag sist fick barnbarn. De står alla mitt hjärta nära. De är ju mina.
Jag är inte så lastgammal, jag blev pensionär sommaren 2007. Mitt äldsta barnbarn är 30 fyllda i år. Vart tar tiden vägen.

Jag älskar er alla mina 3 barn och 4 barnbarn.

Inga kommentarer: