torsdag 8 augusti 2013

625. Update

Så ja, nu har jag uppdaterat internet så nu är det lite snabbare och fungerar bra. Men som alltid med ny version så ändras utseendet lite 9och man får kolla runt och fixa till som man vill ha det.
I övrigt lite grått ute idag inget regn men tung luft blir det och det känns när det gäller andningen är det astman eller Kol som ställer till det, ja det kan vara svårt avgöra ibland faktiskt för de är ju likheter. Men jag mår rätt bra, gruvar lite till vintern som kommer. Senaste vintrarna har varit väldigt jobbiga så jobbiga att jag velat slippa dem. Så klart mår man inte bra då blir det så antar jag. Det är bara att fortsätta så länge man har sin tid. Fy så dyster jag varit nu ett tag och inte skriver jag nåt särskilt upplyftande heller trots allt har jag en hel del fantastiska saker leva och glädjas åt. De är mina barn och mina barnbarn. Min Carola är med mig varje dag det tror jag på då får andra tycka som dom vill, det är upp till dem. Men visst är det konstigt ändå att det mediala, det andliga har blivit så intressant och skrivs så mycket om numera och så många som pratar framför allt om sina upplevelser och kan berätta och tro på vad man ser och hör själva. För vem kan motbevisa det.
Jag tror, för jag har upplevt och jag har fått meddelande från personer (levande) utan att jag visste i förväg.

Min söta sondotter och jag fikar på min balkong vi hade en farmor o barnbarn dag. Underbart.

 
14 juli 2013
Ha det så bra alla

3 kommentarer:

Lilian sa...

Hej Birgitta!
Vilken fin bild av dig och ditt söta barnbarn. Hos mig händer inte så mycket...alla dagar känns lika. Än är här lite sommar och jag hoppas det fortsätter så ett bra tag till. Längtar inte heller till vintern, den är alldeles för lång.
Ha det så bra. Vi syns på fb.
Många varma kramar till dig.
Lilian

Anonym sa...

Hej fina Birgitta!
Har inte varit inne på läänge känns detsom. Vilken fin bild på dig och ditt barnbarn.
Längtar inte alls till vintern, ibland hösten för att få luft att andas. Vi blir ju rätt så trångbodda på vår ö under sommaren. Men det är okej.
Har kännt mig TOM hela våren, jättekonstig känsla..bara tomt.
Här är det fullt upp som vanligt..djuren barnen träningar hela dagen lång.
Många många kramar med värme och energi och kärlek till dig
Mimmi

Sorgsen mamma sa...

Tack båda för er hälsning. Den här sommaren har det faktiskt varit rätt mycket på gång. Startade ju med att vi åkte på bröllop och Ullared sedan barnpassing och barnbarnet här en dag och så en dag med övernattning. Märkligt nog känner jag mig faktiskt starkare nu så här på eftersommaren, tar tag i saker mera, jo visst har jag många svåra stunder det får vi nog ha vi änglamammor resten av livet. Ibland har man märkliga känslor som är svåra att beskriva i ord. Hoppas ni ändå får vara friska barnen glada och en uthärdlig vinter. Kramar i massor. Er vän Birgitta