lördag 22 januari 2011

514. Från facebook

Detta är sanningen om saknaden efter sitt barn hon/han vi aldrig kan se eller prata med personligen igen.

Jag tänkte på dig i dag,, men det är ju inget nytt..
Jag tänkte på dig igår och dagarna före det.
Jag tänker på dig i stillhet, jag säger ofta ditt namn.
Allt jag har kvar är minnena och bilden inom mig...
Kopiera denna om du har nån i himmelen som du saknar på jorden

Jag tänker på dig varje vaken stund och dag
Min saknade dotter är fortfarande en i min barnaskara av 3 och kommer så att förbli, fast hon inte är närvarande finns hon ändå med mig vart än jag går precis som dem jag har kvar här.


Älskar er Alla mina barn o barnbarn med hela min själ och hjärta

2 kommentarer:

mimmi sa...

Gråter...det är så sant.
Varje sekund finns de med oss, i alla stunder...med värme,kärlek och smärta...år i och år in.

Hoppas du mår bättre, min man klarade sig från magis...tur!

Tänker på dig ofta.
Vilka fin bilder..speciellt den sista är jättevacker på din älskade Carola.
Kramar Mimmi,Theo´s mamma

Birgitta sa...

Tack mimmi
Jag är frisk och jag mår bättre men så klart som du bär jag sorgen i mitt hjärta och ingen kan se den där.
Den första feb kanske jag får veta vad det är, hemligheten jag sa till dig, spännande.
Magsjukan och förkylningar verkar härja här med jag hade min förkylning i höstas och har inte fått nån magis, hoppas slippa.
Hjärtekramar så många som får plats Birgitta