onsdag 4 november 2009

364. Vacker

A place nearby musik

2 kommentarer:

mimmi sa...

Märkligt...den texten fick jag av en kompis syrra den 30 oktober.
Himmlen är ett ställe i närheten.

Texten i början får mina tårar att rinna, känner så med dig. Kan se dig och Carola framför mig. Sida vid sida, kämpande mot denna skoningslösa sjukdom.
Hittar inga ord, en väldigt fin text och sång. TACK för den.

Med Theo gick allt så fort...
Kramar från hela mitt hjärta/ mimmi

Birgitta sa...

Smärtan är lika svår hur än det händer och din son var så ung hade ju inte fått uppleva det Carola ändå hann med. Du förlorade ju hela hans uppväxt det är svårt att aldrig få uppleva den.
Man hinner gå ned sig rejält under en sjukdomstid också men varken du eller jag fick välja och vi skulle aldrig välja nåt så hemskt som det som hänt oss. (Vet ju inte vad som hände din son.)
Hjärtekramar
Birgitta