torsdag 3 september 2009

327. Min favorit sångare

Jag bara älskar denna killes röst 

3 kommentarer:

Suss sa...

Me to!

mimmi sa...

Låten "an angel" hade jag hört på suss film om Micke.
Hade ingen aning om vem artisten var.
Här på din sida hittar jag hans namn och kan gå in på youtube och höra fler av hans låtar.

Han har en gudomlig röst och håret reser sig på armarna.
Väldigt känslosam och jag blir berörd.
Tack för att ni finns bägge två!
kramar som känns/mimmi

Birgitta sa...

Jag tackar för att ni finns båda och att vi fått kontakt.

Decland får mig att falla i gråt ofta när jag lyssnar men den gråten behöver jag också. Mycket konstigt kanske men man har gråtbehov ibland som man inte kan förlösa på något annat sätt utan som klumpar ihop sig i bröstet och behöver komma ut.

Många kramar båda