tisdag 16 juni 2009

282.

7 kommentarer:

Suss sa...

Såååå fiiiint!

Kram!

Lilian sa...

Jättefina bilder!
Grattis och kramar i efterskott!
Lilian

mimmi sa...

Hon har blommor i sitt hår...
Jag tänker på låten som
Niklas Strömstedt sjöng när jag ser
bilderna.

Så vackert...med alla blommor som
svävar runt Carola.

Kramar o kramar igen. Mimmi

Birgitta sa...

Tack mina vänner. Det är så jag vill se henne nu också.
Den låten hade jag glömt men du har rätt, mimmi.

Massor med kramar till er alla.
Tänker mycket på er.

PS. Inte svårt alls att göra för er också.

Birgitta sa...

Forts. Klicka bara på -Make your owns- på Carolas så kommer ni till sidan.

Gunilla sa...

Så fint bildspel! Din dotter är så vacker!

Grattis i efterskott!

Tack snälla du för dina fina ord i kommentarene på min blogg idag. jag tror vi änglamammor tänker ganska lika...

Kram Gunilla mamma och änglamamma

Anonym sa...

Vad duktig du är...vad du kan...kommer ihåg att du sa att du inget kunde om datorer...du är ju värsta proffset ju...

Många kramar till dig //Anette