lördag 13 juni 2009

280. Egen design


Min egen älskade ängel Carola som vi saknar så mycket.

2 kommentarer:

mimmi sa...

Så fint...

Ja, det är så vi "tar" nya kort på våra barn. Gör om de gamla korten.
Jag kan inte själv, utan Suss har gjort flera fina till mig.

Ursäkta att jag inte har svarat om sidan du tipsade mig om.
Jag fall ner i en grop..skolavslutningar.
Har bara snabb kolla, verkar vara en läsvärd, känna igen sig sida.
TACK för omtanken Birgitta. TACK!
Hoppas du får en trevlig söndag med dina kära. Kramar i massor.
Mimmi

Birgitta sa...

Ja mimmi det är många händelser i vårt liv där vi ständigt blir påminda om våra älskade bar och då rasar allt och smärtan det gör så ont. Ta den tid du behöver för din sorg och saknad.
Vi får inga nya kort på vårt barn så jag gör allt jag kan för att göra nya bilder det är svårt och många tårar har jag gråtit dessa år.
Vi hade en trevlig dag (söndag) men som alltid numera saknas det en. Känslor som inte går att beskriva.
Kramar om dig mimmi länge och varmt
Birgitta

PS.Suss är duktig, hon kan också.
Den här bilden har jag gjort i 2 olika program ett heter Paint shop Pro (lite avanserat) och så PowerPoint. (Power point ingår i office programet från Microsoft de ingick i mitt arbete när jag jobbade.)