torsdag 1 januari 2009

162. Digitala Rosa bandet



https://www.digitalarosabandet.se/

OM BRÖSTCANCERFONDEN

Varje år insjuknar cirka 7 000 kvinnor i Sverige i bröstcancer. Det innebär att närmare 20 kvinnor varje dag får en bröstcancerdiagnos. Men bröstcancer drabbar inte bara den enskilda kvinnan. Den berör också hennes anhöriga, vänner, arbetskamrater.

Vi arbetar för att alla kvinnor som drabbas av bröstcancer ska få bästa möjliga behandling och helst bli botade. Genom en gåva till Bröstcancerfonden hjälper du oss att förverkliga den visionen.
--------------------------------------------------------------------------------

Bröstcancerfonden administreras av:
Bröstcancerföreningarnas Riksorganisation – BRO
Box 1386, 172 27 Sundbyberg
Besöksadress: Sturegatan 4, 5 tr. Sundbyberg
Telefon 08-546 40 530 Telefax 08-546 40 539
E-post info@bro.org.se
PlusGiro: 90 05 91-9 | Bankgiro: 900 5919
Ansvarig utgivare: E-post: Ingrid Kössler, Mobil 070-643 95 44

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Birgitta.

Tack för besöket hos min älskade son Joakim.
På Bloggen. Ha rju även en fin minnessida för honom.
www.joakimsminne.se

Du och jag har "pratat" med varandra för länge sedan.
Jag bor i Noraström i Kramfors kommun. Minns du?

Vad fint du har här på din Blogg för din älskade dotter.

Stor KRAM till dig från Li Nyholm
mamma till Joakim Nyholm.

Anonym sa...

Hej!
Jo då jag minns känner ju till Kramfors och de trakterna. Har bott i Sollefteå där min Carola är född.
Du har också en fin blogg och minnessida till din son.Har tittat på båda dina.
Stor KRAM till dig också.
Birgitta, Carolas mamma